miércoles, 20 de abril de 2016

CONTACONTOS

Hoxe Carmen e Montse as mamás de Mario e Mariña viñeron a nosa clase para contar o conto  dos cinco ratiños e ensinarnos a canción do gato Tirurato. Pasámolo  fenomenal e de agasallo Montse e Carmen trouxeron un ratiño para cada neno e tamén 5 ratiños para que poidamos contar de novo o conto no cole. Tamén imos aprender a canción do gato que nos gustou moito.


O conto dos cinco ratiños


A canción do gato Tirurato

Mariña e Mario repartindo os ratiños aos amigos

O ratiño

4 comentarios:

  1. Qué bonitos ratiños! A Hugo gustoulle moito ainda que non me cantou a canción do gato tirurato. Jeje
    Qué divertido compartir estos ratos cos neno@s. Estou deseando participar.

    ResponderEliminar
  2. Qué bonitos ratiños! A Hugo gustoulle moito ainda que non me cantou a canción do gato tirurato. Jeje
    Qué divertido compartir estos ratos cos neno@s. Estou deseando participar.

    ResponderEliminar
  3. A Antia encantoulle ! Non fai máis ca contarllos ós seis bonecos! ! :) Xenial!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Os nenos disfrutan moito con estas actividades e tamén lles fai moita ilusión que os seus papás veñan a súa clase. Eu estou encantada de que queirades participar e todos sodes benvidos.

      Eliminar